All my life I've been good but now, I thinking what the hell!


För att fylla ut lite, en liten outfit en grå och tråkig dag nu i veckan.. en liten färgklick till linne bland de gråa, inte likt mig.

Jag har gått och blivit mörkhårig, igen. Fick ett impulstänk i början på veckan och idag hände det något, röd/brunt slutade det med och jag är nöjd! Jag ändrar mig hela tiden, för en månad sen ville jag bli blond.. tur att jag har et hår som tål mycket.

Imorgon väntar svenska nationella, skriftligt. Det är inte mitt starkaste, sjukt tråkigt också för den delen. Men en sak som jag gillar är att vi slutar efter och sen hänger jag med mina brudar på stan. Förhoppningsvis hittar jag något för fredagens utgång! :) Men, om jag överhuvudtaget ska klara de där svenska saken så är det faktiskt dags att sova, så jag säger godnatt när klockan är 21.28. / M

Kommentarer
Postat av: filippis

haha vad söt du är! men jag har nog lärt mig mer här hemma än vad jag gjorde på mina syslöjdslektioner i fyran ;)

2011-04-14 @ 11:35:08
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0