Back och track

Dålig uppdatering från min sida, I know. Har haft massa trassel i mitt liv som jag försökt ta itu med, vilket har gjort att tiden, lusten och orken inte funnits där. Kände inte för att trycka ner alla med negativa och deppiga inlägg, folk har nog tillräckligt med sina egna problem med kärlek, vänner, skola, familj och vad för slags dilemman det kan va. Nog om det! Nu är jag här igen och jag hör glädjetjuten ända hit, tackartackar!

Hm, har jag något röligt att berätta? Jo det har jag minsann, i tisdags kom min 5 månaders lillebror Ville hem, efter nästan ett halvår på sjukhus både i Linköping och i Kalmar, men nu ÄNTLIGEN! Mysigaste känslan kan jag få be om o tala om :)

Praktik idag och imorgon = ömma fötter. Maja kom hit och hälsade på Villisen, attackerades av jobbiga och upprepade frågor från storebror och lillebror Malte. Glassätande i strut, skratt pga youtubeklipp och massa bästis-snack, så det ska vara! Dags för dusch, sedan ladda om inför veckans sista dag! WI-HOOOOOOOO

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0