dag 3

Dag 3 - Detta gör mig glad/ledsen

Ja, börjar med :) : Något som gör mig glad är, ledighet, fina vänner, komplimanger, solsken, nystädat rum, shoppingpåsar med sig hem, en fullspäckad helg att se fram emot, studiebidrag, en kärleksfull pojkvän, förfesta med mina tjejer, födelsedagar, nybäddad säng, uppskattning från andra, nyinköpt smink, spontana resor och vistelser, peppmusik och min härliga familj! De små sakerna gör de stora sakerna ännu bättre!

:( : Långa skoldagar, tråkiga och rastlösa helger, prov, missförstånd, bråk med pojkvän eller vänner, mensvärk, gråa och deppiga dagar, vissa one tree hill avsnitt, deppig musik, djupa filmer, regn, en inspirationslös garderob, söndrigt och kladdigt smink, dålig hårdag, sura familjemedlemmar, dåliga tvprogram och en seg mobiltelefon!


Som ni märker har jag rankat upp massa av saker som påverkar mig både positivt och negativt!

Dagen har varit lång men rolig, lasergame på idrotten och vårt lag briljerade! Sånt som borde göras oftare alltså, gör en hel dag i skolan! :D /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0