Gottskratt!

Fick mig ett gottskratt när pappa kom hem idag. Han hade varit inne på teamsportia för att han har köpt en ny cykel nu så han ska ut och cykla men inte trodde jag att han var såååå serisös. När han kommer hem langar han upp allt han köpt, cykelbyxor, cykelhjälm, cykelskor, vattenflaskor, cykeltröja, cykelunderställ, korta som långa.. ja ni hör ju bara, galen och jag och mamma bara kollade på varandra och brast ut i skratt. hahah, han var så nöjd över sina nya saker men att se honom i detta var ingen vacker syn ska ni veta, och när han tillslut sa "jaa, de gick väl på en 5000:- eller något sånt" blev mamma dock tyst igen.. se hur länge denna seriösa träning håller. Fick mig iallafall ett gott skratt för detta är inte likt pappan!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0