Kalmar



Alldeles för fina dagar, därför är uppdatering som den är just nu. Ligger ute och solar på förmiddagarna innan de blir alldeles för varmt, äta och åka iväg och umgås med fina vänner och sen fest på kvällarna. Så har mina dagar på påsklovet sett ut, inte allt för illa va? :) För lite sömn i flera nätter nu vilket jag ska försöka ta igen inatt.

Idag har jag amy och julia tagit en liten roadtrip, hamnade i kalmar på bistrobar för lite god mat och snack i den underbara solen! Vidare hem till nybro igen för at träffa några andra bra tjejer, bra söndagkvälll men inte mycket gjort. Igår hade viktor fest vilket resulterade i att jag självklar inte kunde sova, ljudvolymen var maxad här hemma så runt halv fyra kunde jag somna.. 3 nätter i rad vid halv fyra och jag blir totalt död, så nu säger jag godnatt!  /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0