Lista

DAGENS

Humör:  Varit en riktig surpuppa vissa gånger, annars glad!
Planer:  Ställa alarm sedan sova
Lyssna på:  Just nu ingen, senaste var hm.. genom eld
Artist:  Oskar Linnros då
Tv program:  Har faktiskt inte tittat på tv idag
Bästa:  Mina nya jeansshorts
Blogg:  Angelicka Blick fick det bli i dagis
Väder: Världsbra, soligt ju
Gjort:  Utvecklingssamtal, shopping, solning och häng med vänner!
Beroende: Lipsyl, aaaaaah mina läppar svider ihjäl
Känsla:  Trött just nu
Sämsta: Skorna jag ville ha fanns inte i hela jävla kalmar..
Klädsel:  Nu sovtröja, innan: Svarta höga shorts, leggings, vitt linne och jeansjacka
Mat: Laxpasta och ikväll någon mumsig matpaj och sallad
Frisyr: Tovig bulle på huvudet
Citat: "Skööön tjej!"
Saknad:  Högstadiet, lyssnade massa på nostalgilåtar tidigare
Vän: Julia och Maja
Plats: Min baksida, sola in my heart
Pryl: Mobilen
Minne:  -
Längtan:  Torsdag och påsklov!


håhåå titta här då! söt tjej i 8an, (kan det väl ha varit? inte fan är det senare iallafall. Ehe)
/A


Kommentarer
Postat av: Jullzzzz

Sköön tjej! Älskar! :D

2011-04-19 @ 23:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0