Madesjösjön

Dagen blev inte som planerad, trippen till Kalmar behöver vi inte prata om för då surar väl jag och maja ihop igen antar jag, den blev iallafall inte av.

Hem och sura, käka grillad kyckling och potatissallad. Kvällen slutade iallafall ute vid Madejösjön med massa mys. Provade dom nya Marabou-cookies med schweizernöt eller hur fan det nu stavas? och jag måste säga att jag blev lite besviken, fine dom var goda och sådär, men har smakat godare och marabou har alltid varit the one and only för mig. Men ja dom var ju goda som sagt så lär ju kanske köpa dom igen, hehe men hade hoppats på mer njuuuuuuutning!




Här har har vi quasimodo herself... och Amanda briljerar som vanligt





/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0