Oh sunny day

Jag kommer och går minsann! Min kamerasladd är puts väck as usual, därav inga kuliga bilder på suprisen jag tänkte visa igår, ber om ursäkt för det mina vänner. Men kan ju alltid berätta om min kära och soliga dag då, håhå så roligt?

* Ta 10 tåget (sovmorgon!!!) och möter upp pappsen för u-samtal, gick väldigt bra vilket slutar med en stolt amy och en stolt pappa.

* Hämtar upp Julia på stationen

* Lägger ut 150 jävla spänn för ett nytt busskort iochmed att jag tappat mitt andra. Nödvändiga pengar där ja!

* Surar över att jag letar i 4 skobutiker och ringer 2 efter ett par helsvarta converse i stl 38.5, 39 whatever men de verkar liksom inte existera i Kalmar stad.

* Vi avnjuter en mumsig laxpasta som lunch

* Hittar iallafall sedan ett par underbara jeansshorts på Carlings samt en vit "mag"tröja på H&M vilket resluterar till en gladare Amy igen!

* Hem och sola tillsammans med Julia och får sedan besök av Majsen!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0