Torsdag

Lilla jojo har varit på äventyr igår natt så de var inte mycket energi kvar i henne, men ett par timmars tjejsnack och tv-tittande blev de iallafall innan bilen rullade tillbaka till nybro igen. I nybro träffade jag tjejerna och gled runt i saaaaben, hade kurragömma med bil tillsammans med killgänget i andra bilen, rolig torsdag? jaaaao. Olivia gjorde iallafall dagens, vet inte ens om jag får näma de men tror hon bjuder på den :*

Killarna åker iallafall om oss och en av dom moonar, såklart ska olivia vara lika bra hon så bestämt byter hon plats med becca och moonar tillbaka, hahah. Dock sticker hon ut rumpan också, så hon sitter väl lite sådär på kanten. Killarnas min när dom sedan kör förbi är inte att leka med, hahah vi dog allihopa av skratt efter det! Tur att sånna som olivia finns, inte sant olle? :* /M

Kommentarer
Postat av: jullllliiiissss

hahaahahaah! varför var jag inte med!! börjar bli lite tomt att inte träffa er nu! taggar inför nästa helg! då jävlar kör vi all in!!! :* på er mina underbaringar

2011-04-29 @ 10:14:54
URL: http://juliafurbring.blogg.se/
Postat av: bexxxxxxxxxx

HAHAHAHAHAHAAHAHHAH asså jag dör bara av att tänka på det!!!! hahahaahha, olivia.....

2011-04-29 @ 14:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0