Underbart

Vaknar upp igentäppt och med svullen hals. Vilket motsvarar ingen praktik och inget 18årsfirande för Julia ikväll. Känns sådär kul kan jag ju säga. Så typiskt mig... Prickar alltid in de där tillfällerna när man har något att se fram emot.

Ligger nu nerbäddad i soffan med apelsiner och Luftslottet som sprängdes på på rv:n. Lär väl ligga här hela dagen. Kvällen kommer nog sluta i soffan, framför Talang som börjar ikväll och det blir förmodligen hemmagjord pizza. Alltid något :) Kommer också som alla andra fredagar sluta med att Malte är i extas då det är Amigo ikväll på tv:n. Hans favorit! Och jag och resten av familjen sitter och suckar åt det där huvudvärksprogrammet. Haha fulaste alltså!

Ajaaa, ska fortsätta tycka synd om mig själv nu. Idag suger allting.... /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0