Kunde inte bli bättre!

ohhhh, idag är jag överlycklig! :D Som jag sa innan. Vet inte vart jag ska börja men jag kanske ska starta ifrån igår morse och försöka ta de kortfattat och enkelt :) En och annan bild slinker nog in också!


Jag och amilia tog oss på fredagkvällen till tora för att sova där, då de var uppstigning vid 4 dagen därpå. Riktigt riktigt illa att gå upp då men vi kom i tid och väl framme i jönköping ett par timmar efter var allt igång! FrisörSM, visningar, olika leverantörer, NagelSM, smink i massor, produkter i massor och alldeles för mycket till :) Vi hade ju självklart ett gäng från vår skola som var med och tävlade som vi för de mesta satt och kollade på, och de gick så sjukt bra ska ni veta! I ettan kom dom två samt trea, I Tvåan kom johanna ETTA! och marie sexa, vilket är sjukt bra! Och tillslut i trean kom vi placerade etta, två och trea  av dom som var med och tävlade. Kunde inte bli bättre placeringar :)





Var många olika leverantörer där och under dagen blev ett serum och ett värmeskydd inhandlat, det är alltid bra att ha extra av! :)



Mycket smink somsagt, och fick med mig ett par grymma ögonskuggor och nya penslar hem :)



Efter elmia och hemma vid halv tio i kalmar igen var de förstås dags för utgåååååång :* Jag tora och johanna gjorde iordning oss fort och förfestade innan vi tog taxin till stan för att ha en riktigt bra kväll, underbara vänner man har! Detta var bara en försmak på nästa helg, då blir det på riktigt :D


Söta föräldrar man har, när jag kom hem inatt vid halv 3 låg denna på min säng :)
Kunde inget annat än att bli glad! 18 år fyllda och en pubrunda rikare, finemang!

Idag blev jag väckt av vackra sångröster när klockan var 10, död var ordet. Sken dock upp när tårtan kom och paketen hamnade i sängen. Dom är så söta! Och gäster fick vi också idag, släkten och julia&amy förstås. Så vad ska jag säga, haft världens bästa helg! Kunde inte startat bättre som 18åring, längtar redan sönder tills nästa helg :*



Så glad över alla fina saker, har nog en riktigt fin släkt,familj & vänner.

Vad fick jag idag då? :)
Ayia Napa resan
Presentkort på Make up store
Pengar
Presentkort på Media mark (kamera ska inhandlas!!)
Smycke
Massor av "bra och ha grejer"
Shoppingrunda med lilla mami
Fotoalbum x2, ett av mormor&morfar och ett supergulligt av julia&amy, blev så glaaad!
och en sak till, men den är hemlig (nästan de bästa av allt) :*

/M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0