Visste du det?


Snodde listan från madde, mellstroom.blogg.se


Heter: Maja Anna Crantz, för att vara exakt.

Smeknamn: Baji, majsan, majsalena, dulldull, jag har fått höra mycket genom åren..

Låt som när du är ledsen sörjer till: Skulle aldrig sätta igång en depplåt när jag är ledsen, sätter alltid på peppmusik och försöker istället lyfta upp humöret :)

Beroende av: Min mobil, vad skulle jag göra utan dig.

Vad tror folk om dig: De som inte känner mig tror nog att jag är bitchig person, har fått höra det iallafall.

Stämmer det: Folk som lärt känna mig sen säger att de verkligen inte stämmer!

Vad får du oftast komplimanger för: Lustig sak men min näsa? och mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon: Något sånt kör jag nog inte på ;) kör bara mitt race!

Hur imponerar man på dig: Svårt dedär, men du ska ha humor, inte vara blyg och absolut inte vara en liten mes..hehe.

Brukar du skratta för dig själv: Det händer jaaa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Ja de måste vi faktiskt!

Var bor du: Nybro

Trivs du där: Nja, till och från. Riktigt tråkigt här ibland så skulle nog trivas bättre i en större stad!

Äger du några converse: Jajmään

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Ja, de är klart de händer ;)

Är du allergisk mot något: Jordgubbar och tomat, innan iallafall..kan inte svara på om jag tål de eller inte nu, märks till sommaren om de växt bort.

Hur svarar du i mobilen: " Ahh, hallå?" Eller, " Hej de är maja!"

Antal timmar sömn inatt: 10,5h

Brukar du komma i tid: Jag är alltid i tid!

När mår du bra: När jag är med mina vänner, familj och bara släpper allt som rör runt i huvudet ett tag!

När blev du fotad senast: Minns jag inte faktiskt.

Hur känner du dig nu: Sliten, hur jag nu kan göra det.

Vad tycker du om fötter: alla har ju sånna, eller hur.

Vad saknar du: kan inte komma på något förtillfället..

Hade du en bra kväll igår: Igår, ja de hade jag väl :)

Favorit dryck på morgonen: Vatten och mjölk!

Rakar du benen: klart

När brukar du oftast gå och lägga dig: brukar bli runt 11

Är du blyg: Nja, det kan jag nog inte påstå!

Sysslar du med någon idrott Jag dansar disco och är på friskis när tiden finns, nu är de inte mycket tid till träning då körkortet tar all tid, känns de som..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Har du spytt offentligt: jaaa..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: mycketmycket!

Är du nöjd med ditt liv: Ja de tycker jag, visst finns de saker man önskade vore bättre men jag nöjd. Jag har ju trotsallt den bästa familjen samt de bästa vännerna, så ska nog inte klaga :)

Är du bortskämd: nej.

Vad gör du i morgon: Befinner mig på elmia frisörmässa, yeah!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: ähe, vet fakitskt inte.. lady gaga är häftig men definitivt ingen förebild ;)

Vad längtar du till: SÖNDAG! MED STORA BOKSTÄVER!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag har dom bästa vännerna, och dom jag litar på är verkligen äkta vänskap!

Vad använder du för schampo: Lanza

Hur gammal är du: 18 på söndag, äntligen!

Tycker du om någon just nu: jag tycker om många, familjen, vännerna ;)

Gröna eller röda äpplen: Röda!

Gillar du golf: nääää, inget för mig..

Vilken tid gick du upp idag: 10.03

Har du sovit i din egen säng inatt: jaa och de var underbart skönt!

Har du strumpor på dig nu: Neej, dom är fria nu

Är det okej att gråta: haha, jaa verkligen

När grät du senast: De var länge sen, minns inte ens.. jag gråter väldigt sällan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ohhh, massvis! Resa, shoppa osv osv

Bär du glasögon eller linser har glasögon men använder dom inte..

Har du piercing: Hål i öronen, om de nu räknas..innan i näsan och navlen.

Vill du gifta dig: Inget måste, men de vore väl fint om man hittar den rätta :)

Vill du ha barn: Absolut!

Solar du ofta: På sommaren, ja.

Är du bra på att laga mat: bra och bra, jag kan iallafall!

Är du flygrädd: Börjat bli de på senaste tiden, efter 18 resor, mycket konstigt..

Hur vig är du: Jag är inte som ett kylskåp men inte heller den som är som spagetti ;)

Är du musikalisk: Njaaa, kan hålla takten iallafall.. haha.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: vaheter den... TIPTOP!

Tror du på ett liv efter döden? nej, faktiskt inte även fast jag vill..

Tycker du om sushi? aldrig vågat smaka

Vad äter du helst när du ser på film: choklad!

Har du tandläkarskräck? Nej, aldrig haft :)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!!

Vilken ögonfärg har du: grön/blå/orange?

Har du någon gång gråtit dig till sömns: De har hänt, men mycket länge sen..

Biter du på naglarna: Ja, ibland

Röker du: nix! (stolt tjej)

Hur ofta tränar/motionerar du: i vanliga fall, 2-3 gånger i veckan men på senaste tiden har de blivit 1 max.

Senaste låt du hörde: Nuttin nuh go so ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0