44 dagar kvar!



Jag börjar bli alldeles för rastlös, vad har jag gjort på detta lovet? inte ett skit och de funkar inte för mig. Måste ha att göra, vill ha planer, vill att det ska hända något hela tiden. Jag vill inte sitta inne om dagar&kvällar, vill kunna ha friheten att gå ut om jag vill, vilket jag kan om exakt 44 dagar! Det kommer gå fort till dess, de är mycket roligt som händer innan så det är jag säker på.Men detta med att inte ha så mycket att göra på loven, de är väl något man får ta när man bor i sveriges tråkigaste "stad", ja nästan faktiskt. Jag ser i vilket fall fram emot mars och april månad då de är mycket som händer! Låt det gå fort, för redan nästa helg börjas festligheterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0