dancing for life

Har fått in lite frågor och åsikter om bloggen, självklart ska vi skriva från vem inlägget är ifrån. Och det andra får Maja svara på för jag antar att den var riktad till henne.

Sitter just nu hos Simon, ska snart på middag och ikväll ska jag träffa min turturduva, basil och bloggkompanjon. Får se vad planerna blir, men sportlov har vi och det ska vi utnyttja iallafall! Kan berätta om min dag igår:

Åkte in runt halv 2 med Olivia och Rebecca. Gick en snabbis i affärerna, eller ja H&M för att vara exakt. Tog oss sen en rejäl buffé på Ming Palace, riktigtriktigt gott var det =) Och till föreställningen då, mycket bättre än förväntat. Tyckte om den och Ronja var hur duttig som heeelst. Fanns grymma dansare med där också så det var kul att se, och pengarna gick ju till välgörenhet så det var värt 50 kr hur eller hur. / Amy


Kommentarer
Postat av: Ronja

vad gullig du är ampan! blev så glad när ni kom och kollade, så TACK!! :*

2011-02-22 @ 16:04:22
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0