Home sweet home

Sådär, då har man landat i Nybro igen efter en supermysig fredagskväll hos Ronjis i skogen, blev matlagning, god efterätt som bestod av: Glass med hallon&blåbär, cookies och vitt vin. Gillar kombinationen!

Sedan satte vi på en film som hette "Skeleton Key", filmen i sig var bra och sådär panikattackläskig, men slutet var konstigt.. Eller var det bara vi som inte hängde med? Det var typ voodoo/hoodoo saker med i den, men Kate Hudson var huvudpersonen vilket gjorde den extra bra!

Nu ska jag byta om lite fort innan jag beger mig hem till mina favvisar, Maja & saknade Julia, PERFEKT!!

/A


Kommentarer
Postat av: elina

jättefin bild verkligen!:) kram

2011-02-27 @ 19:49:05
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0