Om oss!

Här är vår nya gemensamma blogg som kommer innehålla massa inlägg som speglas av våra impulsiva sidor. Hope you like it och glöm inte att kommentera!

Om Maja:
Maja är en 17 årig tjej, snart 18 som bor i Västeräng här i Nybro. Hon är den mest impulsiva människan jag vet, en galen och rastlös frisör tjej som har den sjukaste humorn i detta landet. Jävligt klumpig som passar mig perfekt iochmed att jag precis likadan. Hon har en stor barnslig sida inom sig, där hon älskar gamla julkalendrar så som Dieselråttor och Sjömansmöss, När karusellerna sover och hennes favoritfilm i alla kategorier är Jurassic Park. Inte så att man hurrar precis när marathon sätts igång.. Men annars är hon min favorit, helt klart. Hon ägnar även sin fritid åt dans och att försöka få det där jävla körkortet snart. Duttig flicka är hon :) Träningsnarkoman har hon också blivit, så hon börjar springa ifatt mig nu, inte okej! Maja hatar lakris, är allergisk mot jordgubbar och föredrar korvstroganoff före plankstek. Ett tecken på att hon är min bästa vän är att ingen förstår mig som henne, ingen annan skrattar åt mina dåliga skämt som hon gör och jag nästan dör av saknad när jag inte träffat på ett par dagar. Men det mysigaste är när vi ligger sked om nätterna. Älskarälskarälskar dig gomman! ♥ / Din jobbiga Ampsy.



Om Amy:
Amy "ampan" Mörck är en 17 årig tjej som bor här i nybban med mig, som tur är. Hon bor i ett litet område i nybro som heter Paradiset, inte så långt ifrån mig vilket är bra! Amy fyller år i december vilket suger lite för mycket nu när vi är inne på vårat 18e år, måste vänta in henne i sådär 6månader..hur ska jag klara mig? well well, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D Sen ska den lille tjejan firas också! Amy är en väldigt glad tjej, hon är för det mesta positiv ( om hon inte är hungrig eller trött) och vi passar som handen i hansken! Hon kan nog bli lite trött på mig när jag är för impulsiv men hon kan faktiskt också vara det ibland, som tur är hehe. Både amy och jag är klumpiga, barnsliga och ja, vi älskar julkalendern diselråttor och sjömansmöss och amy älskar one three hill, vilket hon är ensam om i denna vänskap..de får hon ha för sig själv. När de gäller så kan vi vara seriösa vi med och amy är en sån person jag kan prata med allt om, och då menar jag verkligen allt. Hon stöttar till tusen och de är guldvärt! ♥ Och som amy sa tidigare, om vi inte ses på ett par dagar så saknar jag ihjäl mig..brukar då skicka ett litet gullit sms " Jag saknar dig.." då får jag sött tillbaka " Jag saknar dig med, trots vi sågs i förrgår". Hon är min bästavän, min basil min sångfågel! / Skölsvinet :*


Kommentarer
Postat av: Juullis

Kände bara för att vara cool och bli den första som kommenterar!! Lägg in mycket här nu! Lova!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-19 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0