red light moment

Idag händer det iallafall lite på schemat, brukar oftast inte göra det på söndagar. Och lov imorgon, synd att klaga va? Ska snart ta mig upp och äta lite frukost innan mamma och jag ska sätta igång med mitt rum, ser K-A-T-A-S-T-R-O-F-A-L-T ut ska jag säga er! Sedan ska jag på ett litet ärende innan jag och tjejerna tar bussen eller var det tåg? (måste kolla upp det) till Kalmar, för lite restaurangmat innan vi ska till Kagg och kolla på Ronja som har en dans och teateruppvisning. Lycka till tjejen!

Uppdaterar mer ikväll om hur dagen har varit. Tänkte höra med Maja med om vi ska träna i veckan, behövs!! Så vad säger du Majsie?


jag och min turturduva.
Är det något speciellt ni vill att vi ska ta med i bloggen? Write to us!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0