Sommarplaner



Örat har börjat värka igen, inte riktigt lika mycket som inatt..som tur är. Imorgon kommer jag iallafall försökja gå till skolan med mitt onda öra, får se hur länge de håller :) värktabletten är min bästa vän just nu.

Och till lite roligare nyheter, kommer förmodligen bo med min lilla farmor i sommar..hon har sommarstuga precis utanför färjestaden, ska bo i ett uthus där de finns allt. (och ja ni som inte visste de så har jag fått jobb på böda camping det är därför jag ska bo hos farmor ett par nätter iveckan när jag jobbar.) Sen är de inte helt fel att gå utanför dörren där en fiiin trädgård och en pool finns, gissa vem som kommer ta morgondopp varje dag :* hur som helst, detta blir nog en toppen sommar! Bil kommer jag också ha och svirra runt i ( om körkortet blir mitt innan dess?), de är ju ändå en bit till böda därifrån men sån större frihet att vara där och bara köra hem till nybban om det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0