Tusen gånger starkare

Jag har inte uppdaterat på en dag Maja! Haha hade inte mycket kuligt att berätta så lät det vara helt enkelt.

Igår kollade jag på filmen "tusen gånger starkare". En helt okej film, Ebba var med så fick bli en lite enklare svensk film, men svenska filmer blir ju alltid lite mer speciella, tycker jag. Tjejen Saga i filmen var så otroligt söt. Kunde typ inte släppa henne.. Haha alla borde ha lite Saga i sig ;) Kolla på den så förstår ni.

Dagen är fortfarande ett mysterium, har inga planer överhuvudtaget. Solen skiner iallafall, vill bara slänga på mig skinnjackan och solglasögonen. Bästa känslan efter en kall vinter med en osmidig jacka på sig!



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0