Unga dagar

Kollade igenom käraste bdb med Amanda, underbart tacksam över att jag inte raderade den då den utgick och facebook var det nya. Älskar att gå in där några gånger om året om kolla igenom. Nostalgi på hög nivå, men även lite ångest över att den spännande högstadietiden inte kommer tillbaka igen. Har sagt flera gånger att högstadiet och gymnasiet är lika lång tid men att det känns som om man bildade så mycket mer minnen under den tiden än denna, visst vi kanske säger likadant om gymnasiet om 5 år? Men på den tiden när man var yngre var man så fruktansvärt beroende av andra. Så man gick aldrig igenom något själv, utan man hade alltid någon att dela alla upplevelser med, + att alla var på allt, fester, äventyr. Allt var nytt och spännande.

Idag gäspar alla vid 11 och åker hem och sover.. Okej så farligt är det inte, men jag saknar ung och dum tiden. HAHA låter som om jag är 45 men saker och ting förändras och det märks när jag kollar igenom min lilla bilddagbok. Men bilder finns kvar, tack och lov! :)


Handbollslaget, jag är i mitten med shortsen upp till armhålorna. Minitjej där! Julle var proffsmålvakt.


Kjellin och jag som små bebisar. Gillar 90-talsklänningen jag har på mig.


Sofia och jag på någon NO-lektion.


Fest hos Maja. OM det spårade ur den kvällen? Ganska roligt ändå =)


Misslyckad blondering? Haha denna spegeln har stått ut med mycket ego.


Mitt lilla hjärta, kommer alltid att vara.


Glömmer aldrig det ögonblicket. Lisa, Julia, Jag och Jessica.


klassfest 9an!


Julia&jag


Söt tjej i 8an


HAHA,Amanda och jag, gothia 07


Klassfest, Rebecka, jag och Julia


Fest hos mig 09


Louise och jag, 08


skolavslutning, tjejerna i klassen 8E


Vinnare av JULKUL CUP!


Olivia och jag, nyår 08


Amanda och jag i Furbrings gamla hus!


Jag och Johannes, midsommar!


Linn, jag och Sebbe i skolan


Madde, Julia och jag, skolavslutning 8an


Amanda och jag, fotbollscup 07


Gothia 07! Underbar vecka.

/A

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh kan man inte bara spola tillbaka tiden? Saknar det och jag saknar dig... Allt bra med dig förresten? :)

2011-02-26 @ 00:59:17
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0