23 dagar kvar!

Kan inte fatta att vi faktiskt sticker om 23 dagar, de är ju helt sjukt! Så länge som vi pratat om denna resan,flera år och nu äntligen åker vi snart! Jag vet att vi kommer ha så grymt kul, ett tjejgäng som man känt så länge jag kan minnas, de kan ju inte bli bättre? :D Inte nog med de så är de ett annat tjejgäng från nybban som sa bo på samma hotell vilket också ska bli grymt kul! Förfester på balkongerna innan de är dags att dra ut.. ja ni hör ju baara :D somsagt, 23 dagar kvar till AYIA NAPA! :D

Nu när jag ändå sitter här och peppar kan jag tala om att biljetten är bokad till The ark & Håkan den 23:e, tillsammns med min konsertkompanjon jenni. Det ska bli helt underbart!! Åhhh livet kan inte bli bättre just nu, eller jo.. om man inte hade jobbat hela tiden så alla utgångar skiter sig..FAST, om 23 dagar får jag gå ut i en vecka så jag ska nog inte sitta här och klaga. Pussssssssss på er! Och de funkar inte att ladda upp foton så tråkiga inlägg får ni av mig.. och amy? ja vart har hon tagit vägen dåra?! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0