26/7


Hade varit fint med lite sol&bad, när de väl var fint igår så fanns de ingen bil hemma.. typiskt.

4 sköna lediga dagar innan en veckas jobb drar igång, jag njuter just nu! Igår grillade vi här hemma, och bara tog de allmänt lugnt. Jag amy julia nicole & Rebecca, imorgon ser de ut som att vi ska käka lite kräftor! :) Idag var vi fem som sagt inne i kalmar för lite fix för resan, sololja, väska, keps, aftersun ihandlades, bra och ha saker. Efter några timmar i kalmar så när jag kom hem var jag helt slut och sov i 2h i soffan.. ja undrar hur jag ska lyckas somna inatt? :* Thobias som är så trött om kvällarna.. Ska strax hoppa in i duschen sen kommer thobias och hämtar mig, blir en lugn kväll med lite film kanske :) Vi hörs imorgon! Pussss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0