Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig

Min dag har sett ut följande: Vaknar 13.45, tassar ner och käkar frukost och ett stort glas oboy, går upp och lägger mig framför One tree hill, lägger in bilderna sen gårdagen, somnar om.. Vaknar upp hungrig några timmar senare, går ner käkar mackor och ett till glas oboy. Går upp och kollar på en nostalgisk svensk  gammal film. Slumrar till och vaknar av att Julia ringer och frågar om kvällen.

En mer händelserik har väl en bebis i magen typ. Ska försöka fräscha till mig lite nu och sen vänta in maten, en superdupergod kantarellsås väntar där nere!!! Sen åker jag och min mysklädsel, gårdagens toffs och mitt bakishumör till Julls och sthlmtjejerna för filmmys men innan det ett stopp på coop för att inhandla fetaste godispåsen! Can't wait! /A

(Duttig tjej som bloggar 2 gånger idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0