Ändrade planer!


Agerade fimpplockare dagen efter midsommar.. doftade ljuvligt om händerna efter detta vill jag lova :)

Rastlös och uttråkad, bara förnamnet just nu, Legat och tittat upp i taket sen 10 i morse. Om någon timme skjutsar jag iallafall viktor till karin, samt kolla på en ursöt liten valp dom skaffat sig! Inte hälsat på den än så där har vi någon timmes roande.. Efter det då? Frågetecken på denna kvällen än så länge. De blev lite ändrade planer så imorgon bitti drar jag till böda för ett par timmars jobb, innan amy&julia gör mig besök ihelgen. Sen kommer jag inte hem förrens nästa onsdag, men sen så stannar jag faktiskt till tisdag! Wooho. Otroligt! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0