bloggisen

Åh hallå bloggisen!

Titta vem som hittade hit ikväll om inte Amy Victoria Mörck! Imponerad av mig själv. Sitter i soffan uppe och kollar reprisen av BB, nivet jag hade ett liv tillskillnad från mina vänner så jag satt inte som fastklistrad varje kväll för några månader sen, men lite kvällsunderhållning är det väl såhär en onsdagskväll..

Jullsan var här förut, vi käkade grillat, och uppdaterade varandra om gårdagen då vi inte sågs, hehe vi har nämnligen setts varje dag hela sommaren och jag skojjar faktiskt inte. Vadå att jag kommer gå in i väggen när hon flyttar tillbaka till Sthlm i höst? Majsan befinner sig på Böda och jobbar ihop moneysar och snart åker vi till Agia napa. Jag skulle ljuga för er om jag säger att inte hoppar av glädje, töntfantiserar om våra partykvällar där nere och blir helt extas! En solbränd kropp, höga heels, snygg klänning, en iskall drink i handen, peppmusik och omringad av bästa brudarna på en altan i värmen. Jo men jag kommer nog kunna anpassa mig ganska bra där nere :)

Nu, slutet av BB sen nöta nöta nöta one tree hill tills jag somnar och hålla alla mina två tummar att det inte regnar imorgon. /A


bild sen förra våren! Hälften av Agianapa-gänget, bara mina turturduvor som fattas på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0