Ready to go

Idag väckte Majsan mig innan hon skulle till läkaren och klockan var då kvart i 9 typ. En timme senare hämtade vi upp frukost och de andra tjejerna innan vi åkte in till Kalmar, där hämtade vi ut pass och köpte bra&ha-saker till resan. Hittade inte min svart-vita keps som jag så desperat letar efter men ett par enkla ballerina till Cypern åkte med hem + solskyddsolja och after sun! Sen att vi fick lite chicken junior i magen på vägen hem är väl ingen överraskning! Tänkte även checka in något nytt att ta med mig för mina presentkort jag har kvar men det får jag göra nästa vecka för min sista H&M beställning verkar inte dyka upp innan vi åker, och där i har vi 3 sommarklänningar som väldigt gärna vill hänga med i min resväska!

/A






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0