Torsdag 21/7





Slutat jobbet för idag, imorgon kvar sen har jag en ledig dag vilket ska bli skönt! Jag får så ont i mina hälar när jag står upp hela dagarna, iallafall i skorna jag jobbar i nu. Så en ledig dag ska bli skönt, och den kommer jag uttnytja på bästa sätt! Kommer hem imorgon kväll då ska jag träffa thobias (saknar!!) och lördag vill jag hinna med och träffa amy&julia (saknar!!) och tillslut åka in till kalmar med jenni för att se håkan&the ark!! Åhhh, längtar :D

Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att möta upp Jessica vid Ica, laga mat står på schemat! Och efter det kanske de blir yellow? Filmkväll? Nää, sånt som märks. Hoppas ni får en bra kväll, här är de regnigt och grått.. tråkigt väder. Men får göra det bästa av det! :) / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0