Bla bla bla

Hallå, folket bara drar mig till bloggen känns det som, maja och julia kan ju känna sig utpekade på den fronten.

Skäl till dålig uppdatering, inte för att jag känner mig tvingad till att svara på varför men så man slipper höra "amen blogga då", "har du uppdaterat än?", "har du slutat bloggat?"

Skäl 1. Jag avnjuter min sista skolvecka, då vi inte har några lektioner iochförsig
Skäl 2. Gillar mer att sitta ute i solen än att ligga inne i min säng och svettas framför datorn
Skäl 3. Har inte så mycket roligt att bjuda på i bloggen
Skäl 4. ... Jag orkar inte

Så nu tar jag sommarlov, och när hur vart och varför jag skriver nästa gång vet jag inte, men det är väl sånt som märks! PUSS

Så ja, miss Crantz, du blir nu mer eller mindre ägare av denna bloggen ett tag framöver!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0