Härligt!


Får bli en utgångsbild för att tagga inför imorgon samt pigga upp sjuklingen själv lite..

Huvudet sviker mig verkligen, har haft ont i huvudet konstant sen i måndags. Igår smög även sig febern på, 39 graders feber klockan fem på morgonen, härligt! Kunde inte somna om ordentligt efter de, medans Thobias låg och snarkade bredvid.. ville också sova men icke. Idag är febern så gott som borta men huvudvärken, fortfarande kvar. Jag tror de behövs åska för att den ska försvinna, sån äcklig värme hela tiden.. ähe, ska inte klaga mer nu imorgon väntas faktiskt studenten för åkrahälls del och min fiiiina moa går ut, sorgligt men sant?! Vart tog tiden vägen.. Ska i vilket fall bli kul att fira de med henne då de blir lite firande hemma hos henne samt utgång med tjejerna på kvällen :* Näää, nu ska jag ner och få mig något att äta.. vi kanske hörs sen, pussss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0