Lite ledighet

Då gick man på 5 dagars ledighet. Solen skiner,springer runt i shorts och linne, har precis varit ute på en roadtrip med bästis och bokat planer till helgen. Jo men livet har verkligen sina goda stunder, utan tvekan! 

/A (En lista i brist på annat)

Matvanor:

Bästa maträtt? Nu på sommaren är det grillat, grillade champinjoner, god sallad (fetaost är ett måste)

Bästa dryck? Iskallt vatten, cocacola

Hat dryck och maträtt? Grapefruit-juice och ärtsoppa

Bästa alkoholdryck? Kall cider eller vitt vin

Använder du smör på smörgåsen? Ja, annars blir det ju för torrt?

Smågodis eller färdiga påsar? Beror på sötsuget

Favoritglass? Daim eller twister

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Ibland för mycket och ibland ingen alls, nästan

Har du mer skor än kläder? Nej

Favoritplagg? Svarta jeansleggings eller jeansshorts på sommaren

Hatplagg? Senapsgula färger, koftor som sticks och kliar

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar

Vad vill du bli? För mycket drömmar just nu..

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, trivs i min fina klass!

Är lönen viktigast? Nej, om man trivs med jobbet och sina arbetskamrater så

Boende:

Lägenhet eller hus? Hus (bor jag iallafall i)

Framtidsplaner med boende? Stort vitt hus med ett stort och luftigt kök och nyrenoverat badrum
 
Litet eller jättestort? Lagom är bäst

Drömboende? Svaret 2 steg upp

Landet eller mitt i stan? Hm, får nog säga stan

Mysigt eller sterilt? Sterilt? Förstår inte riktigt, men det ska vara nytt, fräscht men ändå hemtrevligt (inte stelt!)

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej

Är otrohet okej? Det tycker jag inte

Älskar du någon? Jahadå

Betyder familjen mycket för dig? Den betyder mest!

Är du lojal? Om lojal är något positivt, så aboslut hehe

Tycker du om att dricka dig full? Kolla mina knän, sen ställer du frågan igen

Hemmafest eller krogen? Iochmed min 17åriga ålder så får jag säga hemmafest, vart spelar ingen roll, spontant regerar ALLTID


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0