Love






Var och kikade på ett sött hus igår, mammas "drömhus" ungefär..  vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men de var otroligt fin miljö :)


Förskyld&snorig, ligger bara inne i min säng och snyter mig varannan minut.. Får väl se hur de blir med skola imorgon, känns som jag borde ta mig dit någon gång innan vi slutar iallafall. Och nästa vecka börjar jag jobba, då har jag verkligen inte tid att vara sjuk. Måste hinna "njuta" lite av nybban innan jag drar, närrå jag kommer hem rätt ofta då jag inte jobbar varje dag vilket är skönt! Ikväll blir de nog inte mycket gjort, ska ta och kolla igenom de sista plugget sen kanske jag tar mig bort mot jullsan&amy, vi får se helt enkelt.. pussss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0