Naaaattti!

Åkt på en dunder förskylning, halsont också för den delen.. får väl skylla mig själv för att jag går ut när jag precis blivit frisk, barbent i 10 grader också. Jaja, man lever bara en gång! :* Idag har jag tagit de lugnt som man bara kan, har haft en mysig picnik med julia också. Fina samtal om sthlmflytt med julia efter studenten, jag tänker inte bo kvar här iallafall.. de är ju bara lilla jag som vill flytta och sthlm har alltid varit något! :) Well, Imorgon vet jag inte om vi har en riktigt skoldag ens, bra koll så vi får se hur lång dag de blir..  Nu väntar jag in thobias, sen blir de sängen för jag somnar snart med ögonen öppna :) Natti på er! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0