Bra vecka!



Jag vet inte, men mina inlägg har inte kommit upp vilket är väldigt konstigt men håller tummarna på att detta hamnar som det ska! :)

Jag älskar denna veckan, idag hade vi sminkkursen och idrott sen slutade vi.. jag var hemma vid 1, underbart! Imorgon slutar vi efter kundpasset, vilket är vid 12.15 och på fredag ja då slutar vi halv 12 eller ja, vi har nationellt muntligt efter så blir väl runt 2 men ändå, man ska inte klaga! Absolut inte. Nog om skolan, spyr på plugg och sånt förtillfället.. mamma och pappa har kommit hem, och jag vet med mig att dom hade något med sig hem till mig och vill mer än gärna veta vad de ligger i den där påsen, återkommer senare vad de var :* /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0