Club Magic

Vi alla trotsade våra sjuka kroppar, sminkade över våra 3-4 dagars sovande ansikten, och bytte ut våra vattenglas mot alkohol. Körde på en trevlig förfest hos Rebecca innan en överfull buss tog oss till Kalmar och Sandra! En helkväll full med dans, skratt, sång (så gott det gick med våra tappade röster. Ring om ni hittar min!) Hehe. Hade riktigt roligt måste jag säga :) Tacktacktack alla inblandade.

Sitter här nyduschad och ska snart ta mig hem till min älskling för lördagsmys, låter väldigt bra i mina öron. Så antar att uppdateringen inte blir den bästa ikväll, men nästa vecka blir det som vanligt igen utan massa sjuka inlägg. *Peppar peppar...* Ha en bra lördagskvällis♥


/A


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra det går med era svar på frågorna..

2011-03-05 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0