En unge i minuten

Åh, ligger och kollar på premiären av En unge i minuten. Har alltid varit något med BB, förlossningar och nyfödda barn. Jag blir så himla känslosam och innerst inne vill jag bli barnmorska och har velat sen flera år tillbaka. Varför går du inte omvårdnad tänker ni då kanske?

Och det var till en början mitt förstahandsval men sen är det matten som strular till det, behöver både ma b och ma c för just barnmorska och jag och matte funkar inte, men jag ska läsa ma b nu i 3an så får vi se vad/om jag läser vidare senare! :) Men det skulle vara ett så fantastiskt jobb om jag kunde få bli det. Himla mysigt att titta på det iallafall när det går vägen.



/A



Kommentarer
Postat av: aqve

svar: tack hjärtat, du är sån otroligt fin person..sprider glädje omkring dig!

2011-03-07 @ 22:01:28
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0