Eric Saade

Min kväll slutade med en ynklig Amy i sängen med värktabletter i kroppen, vetekudde på örat och tårar i ögonen.. Har varit så jävla förkyld i typ 3 veckor, tagit slut på 10 rullar hushållspapper och 2 flaskor nässpray vilket resluterar till ett riktigt högt tryck i mitt öra, massa rinnande ur det och bubblande bihålor. Jo men det är ungefär lika skönt som det låter.

Ingen matlagning och melodifestivalskväll med mina tjejer ikväll inte, nae försökte somna ifrån mitt onda öra och vaknar upp vid 7, får i mig lite pizza och sen avslutas kvällen i soffan här hemma med familjen. Får väl ta och gratulera populara Eric till vinsten, hehe rolig jag är. Nu är alla sveriges tonårstjejer glada I guess, men fan ta han om han inte vinner i Tyskland! Vore ju trevligt om vi ens kommer dit iår...

Nahe, nu ska sjukdomen själv (som det alltid är något fel på) borsta tänderna och lägga sig. Mmmmh, bästa lördagen EVERRRRRR. Vore trevligt om man mådde någorlunda bra imorgon, men det kanske är för mycket begärt?

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0