Fredag


Jag&min fiiiina i vårvädret!

Slutade vid 11, de var sol ute och jag och milla traskade mot polishuset för att göra ett nytt pass till mig..gick det? nope, 18 måste man såklart vara utan målsmannssällskap! JAJA, fyller ju år om 2veckor.. så de var lite surt! Vi spenderade därför resten av tiden genom att traska på stan och steka i solen :* Väl hemma i nybro hittar jag inte mina cykelnycklar.. så ja, de var bara att till att gå hem. Nu är jag iallafall hemma och ska alldeles strax sätta igång och städa mitt KATASTROFALA rum, helt sjukt så de är bara att sätta igång..

Och fredagkvällen spenderas hos amy, fintfint! /M

Kommentarer
Postat av: Jessie

svar; TAAACK MAJSIE :D

2011-03-25 @ 16:34:44
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0