Fullt upp!

Var totalt slut igårkväll så rasade nästan i säng en stund efter jag kommit hem. Idag är de bättre, dels för att jag vet att teorin är slut och att vi är lediga imoon!! Underbart :D Morgondagen ska jag uttnytja på bästa möjliga sätt, körlektion och teoriplugg samt träning och till de lite tråkigare, utvecklingssamtal.. men så skönt att kunna uttnytja dagen till något iallafall :) Inte nog med det, lediga på måndag också! Därmed långhelg, loooove :*

Snart ska jag ta en vända i duschen sen ska jag faktiskt ringa ampan my little bloggfriend själv! Hon har ju inte varit lite sick och hängig så har inte setts på...väldigt länge, såååå ringeliring!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0