Huvudet dunkar på i vanlig takt..



Huvudet värker och jag är totalt död i kroppen, hur nu det kan komma sig. Som grädde på moset har jag fullt med elumenfärg (extremt färgstark färg) i handflatorna. Tror mina handskar gick sönder idag när jag höll på att färga in min docka, lyckat! Lär aldrig få bort det. Och som en extra liten sak så känns de som de är mycket i skolan, känner mig stressad men vet inte varför.. vi har ju bara en lite läxa denna veckan, konstigt.

Jaja, ska väl egentligen inte sitta här och trycka ner på saker och ting.. ska jag mig en dusch nu och hoppas att huvudvärken vill ge sig iväg. Roligt inlägg känner jag, klagat på det mesta nu ju :) Där kom en smile iallafall. /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0