Jumpsuit

Bläddrade i H&M-katalogen igår, himla mycket fint till våren och sommaren! Föll pladask för denna byxdressen. Perfekt till soliga dagar innan och efter stranden, grillkvällar, sommarfester, funkar även till kallare kvällar med tunna strumpbyxor under. Visst är den fin? Det sura är bara att jag aldrig tar tummen ur röven och beställer hem när jag ser något snyggt i kataloger eller på internet. + att storlekarna kan vara helknas.



Jahani kära läsare, nu är strumpan upphängd i hopp om att tranan kommer på besök och jag har bäddat ner mig i sängen. Även tjutit lite för mamsen. Min tå har blivit infekterad igen så det var bara att bita ihop och försöka trycka ut allt. Fgfjsjnfigueagdjlffkrje vad ont det gör... Stackars mig =( MEN: Fredag imorgon och jag längtar såhäääär mycket efter helg, men kan faktiskt erkänna att veckorna springer iväg i ganska bra fart ändå. Nu ska jag sluta babbla så här sätter vi punkt.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0