Know me better

Typiska saker jag gjorde/fick för mig när jag var mindre..

* Jag skämdes när jag skulle ta mitt penicillin, så mamma fick alltid blunda eller vända sig om när jag skulle dricka det.

* När jag stoppade in något i micron på tex 1 min skyndade jag mig att springa och kissa och sedan tvätta händerna innan den pep. (Om jag nu behövde gå på toaletten under tiden)

* Jag svalde varje gång vi körde förbi lyktstolpar när jag åkte bil. (Kan komma på mig själv fortfarande)

* Om det var pyttelite kvar av juicen/mjölken öppnade jag alltid ett nytt paket för jag tyckte att det smakade godare.

* Jag lämnAR alltid kvar lite dricka på botten i glaset i skolan, varför vet jag inte?

* Jag klarar inte av att ha en fot/arm utanför sängen när det är mörkt i rummet, någon kan ju hugga av den!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0