Måndag

Gick upp när alarmet ringde, sminkade mig och cyklade ner till stationen. Väl där började benen vika sig, det slog lock över öronen och jag blev varm i hela kroppen. Så fick ta tag i Maja och Rebecca, för jag kände att när som helst så spyr eller svimmar jag. Så det var bara att sätta sig ner och ringa efter mamma.

Fick samma symton i somras när jag och Rebecca var på kvasten. Hela min omvärlds stängdes liksom av, det svartnade för ögonen, slog lock över öronen och jag började kallsvettas och tyvärr hann vi ju inte till toaletten så jag spydde i mina händer men efteråt mådde jag hur bra som helst? Aja, har iallafall tagit en dusch nu och bytt om till mjukiskläder.

Kan ju hoppas att man känner sig helt 100 imorgon när man vaknar ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0