Natten är ung och jag ligger vaken

Nyduschad och ready for bed! Och mitt långa och annars toviga hår är nu superduper lent, så min svinhårsborste var absolut ett bra köp. Dock det lite dyrare priset men värt varenda krona.

Har även bestämt kläder inför morgondagen, något som inte annars finns med på listan, men finns ju inget bättre än att ta på sig en helt ny outfit. Tillskillnad från de där bad daysen då håret inte faller på plats, sminket kladdar och man provar 10 olika plagg alldeles för sent ute på morgon. Där har iv en riktigt bra anledning om ni träffar på Amy surpuppa. Så peppar peppar.. Let me have a good day tomorrow! Får även använda skinnjackan imorgon då min vinterjacka är nytvättad och blöt. Invigde skinnisen idag + solglajjorna, what a feeling!

/A

Kommentarer
Postat av: jullan k

varför var jackan nytvättad? trillade du någonstans eller? kanske i en spya?

;)

2011-03-22 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0