nordic water peace

Hallå bloggen!

Här är jaaaaag! Wiho. Nae men jag har faktiskt legat och snarkat i soffan hela eftermiddagen. Jag stod inte ut med min hosta så enda sättet att slippa den var väl att somna ifrån den tänkte jag? So I did. Har även provat en ny B&J glass idag, tänkte att lite glass skulle lindra hostan men så fel jag hade. Visst gott var det men min hosta är tamejfan inte borta.

Sen kan jag ju också påpeka att jag pratat med Dogge Doggelito idag, hehe bara en liten parantes. Nae men hade Ung handelns dag och då var han där bland annat och föreläste, helt okej dag faktiskt :) Nahe, nu ska jag nanis för imorgon är det heldag på praktiken! / A


Yummmmmmmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0