På bättringsvägen

Ingen feber längre, tack och lov för det! Igår natt var den värsta på länge, 39.3 på morgonen men den måste varit mot 40 när jag vaknade vid halv 4 och kunde inte somna om. Svettades som en jävla gris, min sovtröja var lika dyngsur som en fotbollströja efter en 90 minuters match och jag frös samtidigt. Usch! Gick och tog ett bad vid halv 7 eller något på morgonen och somnade sedan om till halv 10. Låg halvdöd i soffan och vaknade upp runt halv 2 då jag jag tog febern igen men då hade den sjunkit till 37.8. Har levt på värktabletter, blåbärssoppa och varma koppen dessa dagar, jo men det funkar ju också.

Har somsagt ingen feber alls längre men har inte sovit speciellt bra, har hostat sönder min hals och en fet förkylning på det, inte okej när det är utgång imorgon... Skulle behövt vila upp mig en dag till men då får jag inte dra ut imorgon för mamma. Vilket dilemma! Nu ska jag ner och fylla ännu ett glas med blåbärssoppa, lenar min hals mucho bra faktiskt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0