Party all night!

Kanske ska ta allt ifrån början.
Igår var de bara att peppa hela dagen, jag & johanna hade gjort upp ett schema för hela dagen och vi följde de perfa och vi hann med allt vi skulle innan tjejerna ramlade in en efter en och förfesten var igång! Efter ett par timmars skönsång från våran sida så var nästa hållplats stationen, där tog vi tåget som resten av allt nybro/kalmarfolk. De var ju amigo som gällde i emmaboda,men innan vi överhuvudtaget var där hade en fin liten vän fått åka hem..ibland bli de lite för mycket! Hur som helst, inne på amigo var de riktigt kul jag&julia dansade tills fötterna värkte, och när rebecca&fiona kom efter ett bra tag så stod vi på första parkett och blev mosade..jag skojar inte, ett tag trodde jag skulle kvävas, i lilla emmaboda liksom. Mina vita converse är numera svarta också.

Mer än såhär tänker jag inte ta, galen kväll är allt jag kan säga!
Detta tackar jag mina fina brudar för :*


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0