pusssssssss

Jag vet inte vart jag ska börja, galet är ordet!
Ska väl ta de från första början, vi tjejer träffades somsagt i kalmar för att inhandla mat m.m till kvällen. Sen tog vi bilen emot sutgan samtidigt som partymusiken var i fullgång! Väl framme i stugan blev de massor av fix innan vi tillslut slog oss ner fixade och tjusiga framför skitgod mat, (förutom potatisen, hehe) och de såg ju ut att bli en lyckad kväll :D Framåt kvällen kom de ett och annat besök och vi hade galet kul allihop! Vilken kväll/natt, roligaste på väldigt väldigt länge. Tyvärr blir det inga bilder från gårdagen, ni får överleva ;)

Nu är man desstomindre pigg men de var det värt! Nu ska jag ta de lugnt heeeela kvällen, min kropp behöver återställas vill jag lova.. hahah, kan inte sluta skratta åt alla nattens händelser! Lyckats få med min en fet bula på kuppen också./M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0