Resursdag/KPT

Behöver jag ens berätta hur skönt det är att vara lediga imorgon? Och att vi är lediga på måndag också gillar vi ännu mer. Så nu är det 2 dagars praktik kvar av denna veckan sedan väntas helg! Vi går mot varmare tider, Underbart ju!

Idag kom äntligen vår 3-4 veckors försenade soffa också. Haha gud den är oändligt lång, nästan så att man får skrika om man sitter i varsin ände.. Okej behöver inte ta fram överdriften nu men skön är den iallafall. Och kan ju tillägga också att min kissebebis är helt drogad, han har nämnligen legat sövd på djurkliniken för rakning pga hans hemska tovor. Så nu ser han ut som en liten lejonunge. Missen då♥ Nahe, nu ska jag ner och kika halv 8 hos mig i vår nya och gosiga soffa! Tjenixen /A


Här har vi ullbollen MED massa päls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0