Shopping

Lediga från skolan idag, men ingen sovmorgon för varken mig eller Majsan. Hon skulle till körskolan och jag ta bussen till Kalmar och sjukhuset. Satt med gosiga Ville i över en timme i famnen. Sedan åkte jag och mamma in till stan, blev lite inköp hem + god mat på 4Kök. Nästa shoppingrunda väntas vårskor och lite jeansshorts!

Här är dåliga och otåliga mobilbilder på mina inköp. (Hittade inte min kamera och orkade inte få till värsta modebloggs-bilden där de bär upp den så snyggt med sin skohylla i bakgrunden och sina ELLE-tidningar i en fin hög bredvid) Inte för att jag har något emot dom som tar såna foton, tycker vissa bilder kan vara riktigt inspirerande men det är inte riktigt jaaaag bara.


Vitt stickat linne - H&M
Svart linne med dragkedja på baksidan - H&M
Puderrosa tunn slapp tröja - Gina
Svinhårsborste - Kicks
Smycken - Gina
Rosa/aprikos linne - Gina
Svarta höga jeans - Monki (ej med på bild)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0