Skandal

Tjejerna har åkt hem och vi har haft en mysigkväll, god mat och mello (melodifestivalen för er som inte förstår;) och vad ska jag säga, eller rättare sagt vi?! SKANDAL. Jag var så jävla arg efter dom sagt vem som vann, skrek rakt ut. bokstavligt talat. Vi var arga allihop, jag ville ju swingfly eller danny men sen går eric saade och vinner skiten! De drog ner mitt humör ordentligt ska ni veta..

Nu ska jag snart två våningar ner för att inta sängpositon, jag är alldeles för trött om kvällarna och orkar ju knappt vara uppe längre än till 1, illa. Imorgon är de iallafall plugg&träning som gäller, måste va fight for fight såååå godnatt där ute! :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0